24 May 2009

Hilangnya Nilai Sesebuah AWARD!!!

Bangga bila dapat AWARD!!

AWARD... per yg kite tahu tntng benda nie?!... Anugerah, Hadiah, penghargaan & lambang kecemerlangn mahupon utk kenang2an... Yea! Yg pastinyer yg belegar2 di kbnyakkn fikiran kite tu adalh 1 penghargaan vuat seseowg!!... Ia nya punya nilai sntimental yg tinggi!!

Award di cipta seseowg dengan penuh rasa syg @ cintanya khas pada seseowg@follower2nyer... Pencipta x kn mncipta sesebuah award 2 hanya suka2 mahupon syok sendiri!!!... pencipta sanggup besengkang mata kekadang smpai 5 pagi semata2 nk cipta 1 award yg penuh sempurna n chanteq... Itu lah aper yg aqu sndiri rasa coz aqu pon penah mncipta 1 award vuat teman2 follower aqu!(lihat dibawah)... Aqu merasakn 1 kepayahan mncipta award!!... Bkn sekadar besandarkn idea yg kreatif bahkan masa lapang pon perlu!!... Bayangkn lah aqu mngambil masa yg agak lama utk mmvuat award tesevut!... sekurang2 nya 3 jam!!... Aqu x mau ianyer disiapkn secara cepat krna nilai itu akn bekurang jika pencipta mringan2kn usahanya sendiri!!(tapi klu dah terer tu x kisahlah!!)

Award Edan Coba... Aqu lah penciptanya!!

Tp... Aqu skunk aqu mulai melihat 1 perubahan yg kurang baek... Award dengan mudah di pas2 ke serata blogger!!!... Tahukah uolz pencipta sebenar nyer??... Uolz seperti menciplak award itu lalu dicanang2kn seolah2 owg yg nk bg tu kononnyer follower die yg cipta!!... penah anda vuat penyiasatan?(ceewwaaaahh!!)... cuba tengok baliq pada owg yg telah mngepas pada follower kamu tu... die pon hmbk dri owg laen gak!!... saper yg dpt nama?!!!... X kesiankah kita pada penciptanyer???!!!!

Ingatlah... Award sngt2 bemakna ia bkn mainan yg boley di pas2!!... nilai itu hilang sama sekali!!... hingga owg kata "aaarrr dh ader pon besepah!!"... Jadi lepas uolz baca nie harap jngn lah sesuka hati pas2, klu voley minta izin pada tuan sebenar dulu!!!... TETAPI!!!! klu Award tue dtang dari TAG itu aqu x kisah... yg 2 dh jd laen, pnghargaan jgk tu di ats penjawab TAG!!!... K uolz jngn mare yeeaa!!!!... aqu cuma nk jelaskn n betolkn baliq per yg tejadi skunk ni!!... Ingat yeaa!!! AWARD tu hanya layak diberi oley penciptanya baru lah nilai award tu ade!!!!!


Edan : kecewa dengan sikap sesetengah individu yang sesuka hati bg Award yg bkn hak milik mutlaknya...

4 comments:

sayalahfaizul said...

isyyy... ade ke yang main ciplak2 lagu tu? zul baru je wat satu.. tu pun nak terkeluar bijik mata... seronok bila kawan-kawan sudi trima.

ade ke yang maen ciplak ni edan? jom kite g pukoi diorang

edancoba said...

Zul..
bknlh kn bemaksud diowg nk ciplak..
mreka pon sonoq2 jaa..
tp tu lah jzt beware n plz take note!
important sngt benda2 cm nie..
klak Award x lagiey bermakna..

K sowy lah sper2 yg terasa...
edan kzt nk ingtkn..
:)

Ummi Hanie said...

hurmmm...

mcm terase jer dgn entry nih

edancoba said...

Halamaq!!!
Oppsss!!!
Edan minta maaf lh pada yg terasa..
cuma edan pinta lepas nie tiada lg budaya pas2 nie!!(minta izin dulu...)
:D