19 August 2009

Header Ala-ala Ku Disingkir!!!

Sempena ketibaan bulan Ramadhan ini... mood header aqu tukarkan sekejap... jangan uolz pikir mcm2 k!... aqu bukannya apa aqu rasa elok benar menukar kepada header yg lebih ke Tuhanan(header2 ala2 direhatkan kejap!)... walau sementara!... Per yg Ala2 tu?!... eeiiii x kuasa lah!!!(chooiii)... actuarly dengan penukaran header yg kearah islamik ini secara tak langsung memberi motivasi utk aqu terus beribadat di bulan yg mulia ini... susah beno membuatnya... dari kul 4 ptg smpai 7 ptg baru siap!!!... ngantok sangt dah ni coz asyik melayan blog jaa smpai x tido2 lg!!! hehehe...


Edan : Header bertukar mengikut mood... Insyaalah lg banyk yg akan muncul nanti!!

7 comments:

maisyara pot! pot! said...

selamat menyabut Ramadhan al'mubarak & selamat berpuase!!!!!!

*ta sabar na diet uh!!!! best! best! :)

Ummi Hanie said...

baguznye edan ade inisiatif tukaq2 header ni smpena mnyambut ramadhan al mubarak..akk pown ingat gitulah tp akk x brape terer nk reka2 header segala nih..so pakai yg mane ade jelah dulu...slamat berpose !

maiyah said...

salam adik, akak letih ngan header nih.. dpt yg cantik tak tahu lak nak fit kan kat blog tu huhu.. apepun cantik header tu

edan coba said...

Maysara, Kak hanie n kak Maiyah..

thanx2 coz sudi membaca blog edan dan komen juga selamat berpuasa yeaaaa.....

(^_^)V

Zumairi said...

satu permulaan yg baik..

edan coba said...

Hai Mr.Zumairi..
Mizz u...

lalink7 said...

header pun puasa gak ke edan?
hehehe..