14 August 2009

Terima Kasih Para Follower!!! Love You All...!

Blog edan coba

Ari ini 14 Aug... aqu senang sekali coz follower blog aqu mulai memasuki angka 100!!... Tiada kata seindah selain dari ucapan "Terima Kasih" pada follower2 edan... Uolz semua mmg berhati mulia sanggup mengikuti perjalanan blog edan... thanx juga pada yg x menjadi follower edan secara rasmi tapi sudi bertandang dan membaca initipati blog edan yg citernya x seberapa mana pun... hanya berkisar cerita hidup edan dan sedikit cerita2 lain... Tujuan edan membina blog ini pon hanyalah ingin berkongsi pendapat dan pengalaman... jauh sekali cuba menjatuhkan sesiapa... sekian lama menanti jumlah 100 ini... mengambil masa yg lama juga tapi tidak smpai setahun... edan tidaklah terlalu kejar angka keramat itu... yang penting biarlah isi cerita lebih diutamakan... tiada gunanya jika follower beribu2 tapi bahan cerita hampeh!!!!...

Award Edan Coba 2009

Para follower edan yg edan sayangi... sudahkah uolz menerima AWARD EDAN COBA?!... jika belum, dapatkannya sekarang sebelum ianya luput coz Award ni khas utk tahun 2009 jer... Edan akui jika uolz meletakkan Award Edan Coba di blog masing2 tak dinafikan blog anda lebih berseri lagi dan para pelawat pula berpendapat blog anda lah yg terbaik!!!... So...!!!... sudi2lah mengambil Award Edan Coba yer!!!!!... 100% ilham edan sendiri...


Edan : Sungguh bertuah punya follower seperti diatas itu...

4 comments:

maiyah said...

salam.. adik.. bagi kat akak jugak ker.. makasih.. seronoknya, harap kita akan sentiasa bertukar pandangan antara satu sama lain dan akak mintak maaf ye adik.. kalau blog akak tu tak berapa nak betul.. heee harap adik pun sudi bertandang ek!

edan coba said...

Akak ku...
ofcoz lah kak!!
kita akan sentiasa menyokong..
:D

Award tu khas utk semua follower termasuk akak jgk!!!
sudi2lah hambik yeaaa!!!!
:)

Aidy Shahiezad said...

nice.... tahniah la... ;)

edan coba said...

sama3x..