30 September 2009

Blog Edan Coba Bertukar Nama!!

Wajah Baru Blog Edan Coba..

Salam semua!!... Prasan x apa yg laen?... Yaaa!!! kenalah prasan skunk bg yg x prasan!(pe punya longhat)... My Blog Header suda bertukar!!!!... bukan itu sahaja Nama Blog pon sama aqu ubah!... Tiada lg Blog bernama"WARUNG KU" k!!!... Bukan x nk angkat jenama mcm tu... but...... u know, masa dh berubah n Blog edan coba dah fofuler kot?!!... lagi pla lebey AFDAL guna nama sendiri!!... Mcm tu lebih dekat dan melekat mcm GAM GAJAH dihati para pembaca Blog Edan Coba... So lepas ni Blog ini dengan rasminya dikenali sebagai "EDAN COBA BLOG"... sapa yg x suka aqu peduli haper!!!!... hehehe...


Edan : "Warungku" dah x sheshuai dah coz nmpak mcm produk KEKAMPUNGAN n KECIL2-AN!!!

2 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

yesss!!!
rebranding from Edan!!
this is much better compare tuh Warungku..
tertanya² gak dulu jual apa kat warung tuh.. meniaga sampai bukak warung..?
huhuh!

edan coba said...

Ahahahaha!!!
Pojie!! tergelak aqu ngn komen u tu...
Jual haper? Haaaa sudah tentu kite2 jer yg taw nok!! Haaaa sssshhhh!!!
hehe..

Well warungku dah x sesuai lg coz nmpak sngt dah x senada ngn tempo sensasinya blog edan coba ni!!!
(tulaa pojie laen kali jngn puji lebey tengok skunk edan coba dh PERASAN!!)