06 September 2009

Kesilapan Surat Khabar Metro!!

Kesilapan Harian Metro

"Ehhh?!! Pe hal lak ni kpala Amy Search tunggang terbalik ni?!!... Iklan baru kot?!!!... Ehhh?!!((lg) mcm mna nk baca ni aaaa????..."

Setika kemudian

"Laaaaa!!! Ishhhh!! Iklan ni terbalik!!!!!!!... Haaa tu brita atas tepi normal jaa!... SAH!! Pihak Metro salah letak!!!(matieylaa kena carut dengan pengiklan tu...)"

Paper Metro yg aqu katakan td adalah bertarikh 5 Sept kelmarin... lucu plaq tetiba Iklan jd mcm tu... kenalah si edan coba memutar paper tu 180 darjah utk membacanya!!!... ialah x kn nk putar kpala plaq kn?!... x pasal2 tekehel, kang raya di Sepital nnt!!!... First time aqu baca terbalik kuang!!!... Nasib bukan semua terbalik!... Tapi untung gak coz lain cikit!!... Pasti owg akan baca Iklan per cm tu termasuklah aqu... BIJAK3X...


Edan : Jangan salah tuliz dah lah!!... Owg Meninggal-KAN Dunia(coz g bulan) tp tulis Meninggal Dunia!!!!!(Samy Vellu punya idea!!)

9 comments:

maiyah said...

salam adik.. haa.. dorang dah biul ler tu hehe.. perut lapor kot sampai tunggang terbalik.. ekekeke akak bygkan adik terbalikkan kepala nak tgk nyer :D

edan coba said...

wakakakaka!!
Taw tak per kak! Nasib kaki pon x hangkat sekali!! hehe..

naqiubex said...

Ini mungkin cara terbaru untuk menarik orang membaca iklan tersebut! haha

edan coba said...

tapi.... telah terbukti edan coba sanggup putarkn paper itu!!
:)

Zumairi said...

Metro mmg dah lama byk buat kesilapan...laporan berat sebelah

farish sinclair said...

tblik paper hahhak

edan coba said...

Mr Zumairi..
yaa ka?!! Emm edan lepas Metro naikkn harga, da x baca dah skunk beralih ke KOSMO!!!!
:)

Rizz...
Terbalik yaa!!! Ahahaha(pehal aqu ni?)

anggunpesona said...

eh..xla.bukan metro buat silap.
mmg diorang sje buat iklan tu terbalik.dh ada 2-3 kali kalo x salah sy,iklan tu mmg disengaja jadikan terbalik.

edan coba said...

Ehh yaka?
Tp......... itukn agk melampau!
:(