08 April 2010

Azan dihina didalam GEREJA!! Pihak yang berwajib sila ambil tindakkan segera!!!!

Diamlah kalian dan dengarlah AZAN tika ia berkumandang

Terkejut edan coba apabila menerima sebuah video dari seorang sahabat maya yang mengTAG edan coba didalam Facebook. Budak-budak nakal permainkan Azan yang menjadi lagu kerohanian buat umat Islam menyembah Allah yang maha berkuasa. Lebih menyakitkan hati apabila dilakukan di dalam GEREJA!!!!! Perhatikan gelagat mereka yang tidak berasa bersalah dalam memperlekehkan kehebatan Azan yang didalam terkandungnya makna-makna baik mengajak kita bersolat menyembah Allah.S.W.T dan memajukan diri dalam setiap lapangan tugasan yang diamanahkan. Mengapa sampai begini ceteknya akal?!! Sudahlah itu terkinja-kinja menari seperti rentak 'RAP'!






Lihatlah betapa hinanya Azan diperlakukan.......

Wahai umat-umat islam!!! Apa tindakkan kamu setelah melihat kebiadapan ini?!!!!!






Edan : Tidak pernah memperlakukan kesucian Azan seperti itu.. Astagfirullah..

6 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

payah la bila kita rakyat Malaysia nih tidak menjaga sensitiviti kaum lain, dan yang paling biadap bila diupload ke dgn pelbagai media dan cara, umpama mencabar agama lain..
ibu bapa dan guru memainkan peranan yang penting dalam mendidik anak².. usah dibiarkan ini menjadi barah yg kelak memusanahkan rakyat Malaysia sndiri..

edan coba said...

Iyaalah Pojie... edan kekadang hilang respect ngn mereka yg bodo mcm nih... kita boleh hormat mereka kenapa mereka enggan utk menerima kita? Ada akal... fikirrrrrr lah!

Anonymous said...

macam celaka jer budak2 tu...tak hormat langsung dengan agama lain...kurang ajar jer..kelakuan tak senonoh pun diletak dlm you-tube...bdk2 tu mst berasal dr negeri sarawak atau sabah...biadap sekali perbuatan mereka...

edan coba said...

Anonymous..
Thanx 4 da comment.. Itulah pemikiran anak2 muda yang terlalu bebas hingga melampaui tatasusila..

yanmaneee said...

yeezy boost 350
curry shoes
chrome hearts online store
kobe shoes
kyrie 3
golden goose
lebron shoes
kyrie 6
nike epic react flyknit
yeezys

smistaez said...

go to these guys additional resources more content basics browse around here